עוברים את החורף בלי טישו ובלי שפעת

הסתיו בפתח, וזה זמן טוב להתכונן, כדי שלא תמצאו את עצמכם עטופים בטישו, נזלת, שיעול, דלקות גרון ובעצם מחלות שתוקפות את הגוף בדרך כלל דווקא כשקר.

מערכת החיסון שלכם משוכללת מאין כמוה, וכיש לה את החומרים הדרושים ואת התנאים המתאימים היא עובדת!

בואו ונהיה פרקטיים ונראה איך גורמים לגוף שלכם להגן עליכם מהוירוסים והחיידקים שנמצאים כאן בחורף. 

מהנסיון הקליני שלי ראיתי שיש דברים פשוטים שאפשר לעשות כדי לשמור על מערכת החיסון שלנו בכושר.

התנהגות

כשמגיע יום קר אנחנו מעדיפים להישאר בבית, והתחושה הזו בדרך כלל קשורה לבריאות שלנו, בחום פועלים יותר אינזימים, אנחנו מזיעים יותר ומנקזים יותר רעלים החוצה. החורף הוא זמן של אגירה, של התכוננות לאביב ולכן משחקי בית, וזמן משפחה הוא בריא מאד עכשיו.

לשינה יש ערך גדול בחיזוק מערכת החיסון, תדאגו לסביבת השינה שלכם שתהיה חשוכה, עם כמה שפחות גירויים דוגמת טלוויזיה, רדיו, טלפונים סלולריים וכו'…

למרות שקר לא להפסיק לעשות פעילות גופנית, כושר הוא תוסף התזונה הטוב ביותר

באופן יותר נקודתי, אפשר להשתמש בדרכים הבאות:

לשמור על רמות ויטמין D אופטימליות, לויטמין D יש תפקיד מכריע בשמירה על מערכת החיסון בתפקוד מלא וטוב, הוא שומר על כלי הדם ועוזר לווסת את רמת השומנים בדם. ישנה מחשבה שחשיפה לשמש מייצרת ויטמין D, מחשבה נכונה עד שהראו שלויטמין D לוקחות 48 שעות להיספג לדם, ולכן מקלחת כל יום מורידה את רמות ויטמין D, מה לעשות? בדיקת דם לרמת ויטמין D בדם ולפי זה לקחת (יש טיפות ויש כדורים, תבחרו מה שנוח).

להוריד את צריכת הסוכר, כשאנחנו אוכלים יותר פחמימות וסוכר בעיקר, הגוף משחרר רמות גבוהות של הורמון שנקרא אינסולין, ההורמון הזה יוצר מצב של דלקת בגוף ומפריע לתפקוד של תאי הדם הלבנים.

שום, האנטיביוטיקה הטבעית, ובכן, תאכלו יותר שום, עדיף טרי. הוא עוזר להרבה מערכות בגוף, בין היתר למערכות הטבעיות שמנקות רעלים מהגוף שלנו ובין היתר הוא דוחה חלק מהפתוגנים שנמצאים בגוף.

הומיאופטיה מודרנית: שימוש בנוסחאות של הומיאופטיה כדי לחזק את הגוף ולשמור על יכולת ההתמודדות שלו עם הסביבה. ישנן  תרופות הומיאופטיות מוצלחות מאד בבתי המרקחת, וניתן לקבל נוסחה אישית בפגישת ייעוץ.

פרוביוטיקה – למעשה אלה חיידקים טובים שיושבים במערכת העיכול. יש להם תפקיד בהתססת המזון וגם…בשיפור היכולות של מערכת החיסון שלנו, הם מתרגלים את תאי הדם הלבנים להיות יותר אפקטיבים בגדול. יש לא מעט מחקרים שמראים את הקשר בין פרוביוטיקה ומערכת החיסון. בפרוביוטיקה יעילה יש בד"כ יותר מ 7 בליון חיידקים ידידותיים ושווה להחליף פרוביוטיקה כל שלושה – ארבעה חודשים, כדי לגוון את סוגי החיידקים הטובים שאיתם מעשירים את אוכלוסיית המעיים.

לנשום מהאף, ד"ר בוטייקו הראה את הקשר שבין נשימה מהפה וצינונים חוזרים ונשנים, זה קשור לרמת החומציות של הגוף. מערכת החיסון דורשת רמה מסויימת של חומציות לתפקוד אופטימלי. התחלה טובה לאיזון החומציות היא נשימה דרך האף. מה גם, שמסתבר שהאף הוא חלק אינטגרלי ממערכת החיסון שלנו – הוא מסנן את האויר שאנו נושמים, לנשימה מהפה אין את האפקט הזה.

טיפול בתדרים: עוד דרך מעולה להתמודד עם וירוסים היא שימוש בטכנולוגיה שמעלה את רמת האנרגיה של הגוף, חברת אירוטל הוציאה מכשיר יעיל לטיפול גם בשפעת, על המשפחה שלי זו הדרך המועדפת

למצב הרגשי יש השפעה על רמת הלחץ שבו אנו נמצאים ומסתבר שגם על פעילות אינזימטית בגוף, אם עוברים עליכם ימים קשים יותר, עברתם דירה או מסגרת, זו סיבה עבור מערכת החיסון לעבוד בצורה פחות יעילה.

ברפואה הסינית תיארו את האדם כבבואתו של העולם והטבע, ומכיוון שהחיידקים והוירוסים חיים בתוכנו, יש אפשרות לגרום לתנאים לא נוחים עבורם , על ידי טיפול בדיקור וצמחים ניתן לחזק את מערכת החיסון ולמנוע מחלות חורף.

ולסיכום: שואלים אותי פעמים רבות אם אפשר לבוא לטיפול גם כנוטלים כבר אנטיביוטיקה, אז התשובה היא כן! הטיפול עוזר לאנטיביוטיקה להתמודד עם החיידקים ואחר כך חשוב לחזק את הגוף מנזקי האנטיביוטיקה ולשמר את התנגודת שלו אחרי המחלה.

 

No comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *